Heeft u last van een storing?
Controleer de volgende punten eerst zelf,
voordat u Ten Dam belt.
Stroom storing?
|
Storing van de cv-ketel? |
|
|
1/
Brandt de display van de kWh meter? Zo niet bel dan uw netbeheerder.
2/ Staan alle aardlek of groepen schakelaars wel ingeschakeld?
3/ Schakelen de automaten zich automatisch weer uit?
- Haal alle stekkers uit de stopcontacten waar geen spanning meer op staat.
- Schakel de desbetreffende groep weer in, indien deze zich uitschakelt.
- Indien de schakelaar ingeschakeld blijft plaats één voor één de stekkers weer in het stopcontact.
|
1/ Is er een stroomstoring?
- Controleer de aardlekschakelaar of de zekeringen.
- Is de kamerthermostaat hoog genoeg ingesteld?
- Staat de gaskraan open?
- Is de waterdruk tussen de 1.5 en 2.0 bar? Nee, vul dan de cv-installatie tot max. 2.0 bar. Lekt of druppelt er een waterkraan?
2/ Heeft u bovenstaande punten gecontroleerd en heeft de cv-ketel nog een storing? Noteert u dan de volgende zaken:
- het probleem
- het merk/type cv-ketel
- de storingscode op de display (Indien aanwezig)
|
|
|
Werkt dit niet of heeft u een andere storing? Bel met: 074-3 777 077
Wij helpen u zo spoedig mogelijk met het oplossen
van de storing.